Managed Voice by Enreach
Managed Voice is een PBX-dienst vanuit de cloud (VoIP) die een veilige, gestroomlijnde en efficiënte telefonie-service biedt voor organisaties. Deze oplossing biedt een telefoniesysteem die niet afhankelijk is van hardware op locatie. Het enige wat nodig is om te kunnen bellen is een vast of mobiel toestel met een internetverbinding. De VoIP-oplossing biedt een alles-in-één oplossing door middel van vast-mobiel integratie: één contract, één factuur en één helpdesk voor vaste en mobiele telefonie.
Kies het betaalmodel dat bij je past
Met het kosteneffectieve ‘pay as you go’-betaalmodel van Managed Voice betaal je op basis van verbruik per gebruiker, per maand. Of kies voor onbeperkt bellen in Nederland of Europa voor een vast bedrag per maand. Ook heb je de mogelijkheid om een databundel toe te voegen voor 2GB tot Unlimited verbruik. Je betaalt, afhankelijk van de keuzes, een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek, met de mogelijkheid om altijd te up- en downscalen. Alle interne telefoongesprekken zijn altijd gratis, ongeacht het aantal vestigingen.
Volledig controle over eigen communicatie
Met Managed Voice heb je de volledige regie over de eigen communicatie binnen de organisatie. Zo geeft Managed Voice inzicht in alle acties binnen de oplossing en de bereikbaarheid van elke gebruiker en kan gedrag gecontroleerd worden op elke device. Ook kan zelf bepaald worden hoe en op welk moment de organisatie en haar gebruikers zakelijk maar ook privé bereikbaar zijn (en wanneer niet).
Managed Voice biedt voor zowel vaste als mobiele nummers uitgebreide PBX-functionaliteiten zoals wachtrijen, keuzemenu’s, doorschakelingen, voicemail en het automatisch schakelen tussen dag- en nachtstanden. De oplossing kan volledig worden geïntegreerd met een CRM en ERP-systeem, maar ook met Outlook en Google zodat het huidig telefoonboek gebruikt kan worden en alle acties binnen een organisatie met elkaar gestroomlijnd zijn. Er zijn ook andere add-ons mogelijk voor Managed Voice, zoals een integratie met Microsoft Teams en Social Messaging.
Beschikbare add-ons:
Integratie met Microsoft Teams
Managed Voice kan volledig geïntegreerd worden met Microsoft Teams. Gebruikers kunnen elk apparaat, PC, Mac of mobiele apparaten, gebruiken om te bellen via de Microsoft Teams App. Zo behoud je met Managed Voice de optimale Microsoft Teams-ervaring met de functionaliteiten van een telefooncentrale, zonder dat je hoeft te switchen tussen applicaties. Als klant hebt je de mogelijkheid om per werknemer te bepalen of gebruik wil worden gemaakt van de integratie met Microsoft Teams.
Social messaging
Social messaging is onderdeel van de integratie met Microsoft Teams. Alle inkomende en uitgaande gesprekken lopen via Microsoft Teams en daarbij kunnen ook alle social media berichten via Microsoft Teams beantwoord worden. Wanneer een reactie binnenkomt op Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn of een ander social media kanaal, ontvangt je klant deze via een chat-functie in Microsoft Teams. Jouw klant kan vervolgens via deze chatfunctie op deze reactie reageren, welke de persoon die de reactie stelde weer ontvangt op zijn social mediakanaal. Door zo altijd eenvoudig en snel te kunnen reageren op binnenkomende reacties, verbetert deze integratie de klantrelaties van een organisatie.
Intergratie met CRM
Door het integreren van een CRM-systeem met Managed Voice, staan alle gegevens van de klant in de telefooncentrale. Bij een inkomend gesprek komen gelijk de klantgegevens in beeld. Wel zo efficiënt en klantvriendelijk, omdat klanten niet hoeven worden vermoeid met controlevragen of moeten gaan zoeken naar klantgegevens.
Managed Voice by Enreach is te verkrijgen in drie maandelijkse licentievormen: ESSENTIAL, PRO en COMPLETE.
Managed Voice - ESSENTIAL
Met de ESSENTIAL-licentie profiteert je klant van de belfunctionaliteiten van Managed Voice met de mogelijkheid om alle bel-gesprekken op te nemen. Je klant betaalt met ESSENTIAL maandelijks, enkel wat er ook daadwerkelijk is verbruikt.
Overal bellen via internet:
-
Betaal alleen voor het verbruik
-
Inclusief telefoonnummers
-
Inclusief keuzemenu’s en groepen
-
Gesprekken opnemen
-
Zeer voordelig gesprekstarief
Gebruik | Eindgebruiker |
---|---|
Datatarief PAYG (zonder Data Pack) per MB | € 0,03 |
Datatarief wereld | € 0,10 |
Minuuttarief | € 0,08 |
Sms-tarief (per sms) | € 0,06 |
Managed Voice - PRO
Naast de functionaliteiten van de ESSENTIAL-licentie, biedt Managed Voice - PRO ook het gebruik en inzicht in wachtrijen, (video)vergadering en bellen via desktop. Daarbij belt je klant onbeperkt in heel Nederland voor een vast bedrag per maand.
Bellen in heel Nederland, met ieder device:
-
Onbeperkt bellen in Nederland
-
Inclusief wachtrijen en groepen
-
Uitgebreide softphone (bellen via laptop)
-
Integratie Google & Outlook contactenlijst
-
Inclusief videovergaderen
Managed Voice - COMPLETE
Bovenop de functionaliteiten van de PRO-licentie, biedt COMPLETE ook belfunctionaliteiten voor mobiel bellen. Daarnaast kan je met een COMPLETE-licentie onbeperkt bellen in de EU en kan jouw klant een databundel toevoegen. Standaard wordt gebruik gemaakt van het ‘pay as you go-betaalmodel’ of kies voor een databundel voor 2 GB, 10 GB, 25 GB of Unlimited. Er kunnen ook twee nummers op één SIM/abonnement geplaatst, bijvoorbeeld een privé-abonnement en het zakelijke-abonnement, wat voor een kostenbesparing zorgt. Houd rekening met eenmalige set-up kosten a € 25 voor de eindgebruiker.
Volledige bereikbaarheid en complete vrijheid:
-
Onbeperkt vast en mobiel bellen in NL & EU
-
Alle belfunctionaliteiten op je mobiel
-
Inzicht in wachtrijen en beschikbaarheid
-
Vast-mobiel integratie (geen app nodig)
-
Videovergadering met 25 mensen
-
Uit te breiden met databundel
-
Kostenbesparing: 2 mobiele nummers op 1 abonnement